čtvrtek 6. září 2007

Výdělky pouze za to, že si někdo koupí něco co mu doporučíte?

Ano, lze to a velice jednoduše. A tím nemám namysli, prodávání nějakého systému, kde někdo koupí to, co od ně musí koupit dalších sto lidí a od těch to samé a to samé.

Mám namysli zcela reálné věci. Například jsem se zaregistroval do partnerského programu firmy prozdraví.cz /naleznete ho na http://klik24.cz/internetoveobchody.html / a jen tak jsem doporučil známému, ať si tam nakoupí kvalitní věci, jelikož já osobně tam nakupuji a jsem moc spokojen. Potom jsem se ještě párkrát zmínil kdesi tamsi a dneska mi přišel email, který mi oznamoval :
Objednávka z Vašich www stránek číslo xxxxxxxx na celkovou částku 1070,- Kč byla realizována. Proto Vám bude příslušná provize ve výši 107,- Kč připsána na Vaše konto v provizním systému.

Což mě velice potěšilo a ihned jsem se podíval do svého konta na stránky http://www.prozdravi.cz/?idd=2334 a zkontroloval peníze a jsou tam. Jen co dosáhnu 500 Kč tak mi je vyplatí. Myslím, že vzhledem k tomu, jak lidé nakupují v lékárnách stále častěji, nebude problém prodávat 20 kusů a více každý měsíc a když si spočítáte, že min 100 Kč za každý produkt, tak 20 x 100 je 2000 Kč a ty se každý měsíc hodí a nikdo Vám je nedá. A to nemluvím otom, že skoro každý zákazník, když je spokojen tak si objedná znovu a znovu a znovu.

A co Vy? Na co ještě čekáte? Tisíce lidí nakupuje denně milióny produktů z lékáren na internetu, tak neváhejte a přiveďte zákazníky právě Vy. A pokud píšete blog třeba o zdraví, tak je pro Vás tato nabídka jako dělaná a neváhejte, stojí to za to.

Zaregistrujte se na tamto odkazu: http://www.prozdravi.cz/?idd=2334

Všechny dotazy rád odpovím.

Váš Úspěšný


Linkuj.cz!

1 komentář:

WebExSys řekl(a)...

V multi affiliate systému WebExSys naleznete moho eshopů k doporučení pod jednou střechou, www.webexsys.com