sobota 14. července 2007

Uspěšný - očem je vlastně tento blog a kdo jsem já?

Dobrý den, vítejte na mém blogu, který z Vás udělá milionáře a již už nebudete muset pracovat a peníze z internetu Vám potečou proudem na Vaše konto.................bla bla bla bla bla bla

Hezký úvod že? Tak takto začíná tisíce webů a blogů, kteří slibují, že z Vás udělají elektronického milionáře:)) Tak pokud tomu věříte, tak je vše v pořádku a pokud ne, tak Vás vítam a čtěte dále.

Něco málo o mně (je to správně mně nebo mě?) Zatr, v tom horku se nedá ani přemýšlet :))) Jinak na moji češtinu nekoukejte :)) dopředu se omlouvám a rád si nechám poradit a vše opravím podle Vás :))

Ale vážně, vezmu to ve zkratce. Říkejte mi třeba ÚSPĚŠNÝ (to jsem si naběhl co? Už vidím ty Vaše obličeje, jak si říkají, co je to za idiota? :)) No budiž, ale já jsem zcela normální (tedy říkají to) člověk, který se již několik let zabývá výdělkem na internetu a zcela lidsky a normálně se snaží neslibovat milióny, ale místo toho raději rozdávat stovky, ale i tisíce, pokud to jenom jde. Toť asi vše.

Osvětím jednu otázku, která hýbe světem internetu:

Proč, když je někdo bohatý a má příjem z internetu, tak prodává dále své znalosti
a produkty?

Odpověd je jednoduchá: Protože právě na tom zbohatnul a nikdo jiný než lidé (další zákazníci) mu nepomohl. Jediná vyjímka platí ve světě finančního empória, kde peníze dělají peníze (akci, burzy, komodity).

Tedy, abych vše vysvětlil. Aby někdo zbohatnul tak si někdo něco musí koupit (to je logické, to nám nemusíš psát, se Vám honí hlavou, že?:) a to je to samé ve světě výdělku na internetu když se jedná o aukce (ebay.com , aukro.cz , ikup.cz apod.) různé autosurfy (což je už zcela mimo hru, ale také vám napíšu v dalším článku o co jde) Hiyp (což je dost rizikové a info se dozvíte v dalším šlánku) affiliate programy - provize z prodeje zboží, služeb a produktů, klikačky- klikání na reklamy, dostávání emailů - peníze za příjem reklamy v eamilech a dalších. Nebudu to poderobně rozepisovat, jelikož je tisíce druhů výdělků na internetu, které nabízí solidní peníze. Já jsem spustil můj web http://www.jsemdoma.wz.cz/, kde jsem roztřídil ty nejlepší výdělky na internetu, které za to stojí a které vydělávají i mě. Všechno v tomto světě peněz, vypadá jako letadlo typu skyline, multilevel typu Amway apod. Je to logické. Abyste něco vydělali, tak musí někdo něco utratit. A věřte, že jsou lidé, kteří se v tomto businessu uživí nádherně. Třeba příklad tento chlapík: John Chow http://www.johnchow.com/ ten vydělává internetem přes 10 000 USD měsíčně a to neobchoduje na burze. Nekecám, opravdu to tak je, v dalším článku si o něm řekneme více. Prostě on dokazuje, že peníze jsou na internetu a že to také funguje.

Nebojte se, již existuje a bude existovat pár firem typu SKYLINE apod., jelikož to zkouší pořád nový dobrodruzi a to nejde zastavit, ale to procento je tak malé, že dneska jim naletí opravdu Ti nejdůvěřivější. Za to multilevel je zcela legální a kvete na něm 45% businessu (a kdo říká že nekvete, tak nekvete :)) Hádat se nebudu:))))

Táááááááááže, abych vše uvedl na pravou míru. Ukážu Vám, že to také jde a že na internetu se vydělá dost peněz a já Vám ukážu kde. A proč to dělám? Vždyť už jsem to psal, že čím více budete úspěšní Vy, tím více budu úspěšný já, to klidně přiznám, jelikož je to pravda. Ale Vy si uvědomte, že Vás čeká to samé, jelikož internet je nekonečné médiu, plné lidí prahnoucí po příjmu z internetu a právě Vy, můžete být jejich učitelé, jako jsem nyní Váš já.

Váš Úspěšný

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Nejlepsi vydelavani na internetu pres klikacku. Nebavi vas klikat a cekat na 10$ na bux.to? Je pro vas moznost vydelavat na godclick.org pres tento odkaz(nechte tam muj nick za to že sem vám tuhle stránku doporučil): http://www.goldclick.org/index.php?page=register&r=midlan
Vyplatit se muzete nechat na paypal uz od 6.99$. Za kliknuti mate 1 cent $. Za den mate moznost kliknout na 20 reklam, tj. 0.2$ denne!

ZAREGISTRUJTE SE IHNED! PRVNI SKOLNI TYDEN JE BONUS ZA CLICK, TEDY 0.02$! DVOJNSOBNE VYDELAVANI=DVOJNASOBNA VYPLATA!